niedziela, 1 maja 2011

2 .

Dziś.. standardowo z moimi niewiastami czyt. Ewelinka i Basia. 
One i ich głupota, są moją inspiracją. xd hehe. 
                                                     ale i tak je kocham. x33
bo z nimi przez życie.!
                    ;*





A teraz.. oczywiście opisy . ♥

`żeby żyć dalej trzeba pogodzić się z chorą rzeczywistością, nawet, jeśli serce Ci na to nie pozwala..

' i pamiętając że musi zapomnieć dalej kochała !

- Nie poddawaj się ! Nie możesz tego zrobić... - Ja tylko rezygnuję z uszczęśliwiania go na siłę i wbrew jego woli..

- Jesteś szczęśliwa! - krzyknęło złudzenie - Nie okłamuj jej... - szepnęło życie

' nie piję.. ale jeśli kiedyś zobaczysz mnie z kieliszkiem w ręku, to znaczy że nie mogę sobie z czymś poradzić.

' trzymałam cię za rękę abyś nie odszedł. jednak zbyt lekko.

' wytłumacz mojemu sercu, że bić do Ciebie nie powinno..

' i nikt nie rozumie, że jedno serce nie wystarczy by żyć...

' nie jest łatwo powiedzieć żegnaj i żyć jakby Ciebie nie było..

' kto by uwierzył, że dla niej światem był jeden człowiek...?

' mówiłeś,że mogę Ci zaufać. chyba się pomyliłeś. Nie znasz siebie?!

- ale naprawde Cię koch.. - cii, nic nie mów, kłamstwem nic nie naprawisz..


' czekam. na czas w którym w końcu rozgryzę sztukę nienawiści. Opanuję ją do perfekcji, może nawet lepiej niż Ty.


' czy kiedykolwiek budziłaś się czując dziwną pustkę w sercu i mając uczucie, że coś Ci zabrano ? Nie ? a ja ku.wa codziennie tak mam.


' nie jestem w stanie przekonać siebie, że bez Ciebie będzie mi lepiej.


' trudno sie przyznać do tego, że naprawdę nie radzę sobie z życiem.


' kiedyś opowiem Ci o tym jak bardzo Cię kochałam. nie uwierzysz.

' proszę Cię byś przed snem spojrzał w niebo u pomyślał, że jestem, żyję i zasypiam pod tym samym niebem, co ty.

' coraz trudniej było jej wstawać. Kiedy rano dzwonił budzik nie miała siły nawet go wyłączyć. Przykrywała głowę poduszkami i walczyła ze łzami.

' chciałabym oduczyć się płakać, a w zamian za to nauczyć przesypiać noce.

' ogarnij mnie. tak po prostu wylecz mnie z siebie.

' inne nałogi? nie, nie. jesteś jedynym.

' pamiętasz? byłam twoja, jak nikt kochałam cię.


Przypudruj nosek i załóż mini, podejdź do niego i figlarnie zapytaj dlaczego się ślini.


' współczesny problem dziewczyn neo jest taki, że akceptują siebie dopiero po przerobieniu w photoshopie.


' jedyne co mnie z nią różni, to światopogląd. ona jest dziwką, ja zwykłą dziewczyną z zasadami.

' znaczysz dla mnie mniej więcej tyle co wszystko.


' pierwsza zasada brzmi: nie przywiązuj się. - A kolejne? - O nich porozmawiamy, jak uda Ci się nie złamać pierwszej.







jeżeli ty też udajesz,że mam wyjebane, podnieś rękę w górę.! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz