środa, 25 maja 2011

5 .





wpierdol nie jest zły , szczególnie ten od życia .


-masz coś do prania? -nie, pranie jest spoko.



'-Mamo, mamo nalej mi zupy.' -' Posłuchaj. To, że sypiam z twoim ojcem nie znaczy, że masz mówić do mnie "mamo"'. - 'To jak mam mówić?' -' Normalnie: Andrzej!' / xd



Kiedyś wydawało mi się, że świat jest taki wielki. Dzisiaj mieści się w Twoich oczach.



Nie odpisuje? Miej go w dupie, kiedyś i tak na pewno napisze do ciebie sam.





jestem kobietą , kocham frajerów .


psychicznie ,chora, nienormalna, zakochana.






to, ze znasz moje imię nie znaczy, ze wiesz kim jestem.


super, mam to w dupie.


łatwiej jest uwierzyć w te złe rzeczy, zauważyłeś?


raz na jakiś czas w naszym życiu pojawiają się ludzie, po których sprzątamy latami.



znam KUNG - FU i 50 innych niebezpiecznych słów.



a jak umrę pochowajcie mnie na brzuchu, żeby wszyscy mogli pocałować mnie w dupę.



jeden wesoły emotikon i wszyscy myślą, że jestem szczęśliwa.


I dlaczego życie w pewnym stopniu musi być takie pojebane ?



czasem przychodzi taki moment w życiu człowieka, że trzeba zrezygnować, zapomnieć, pójść na przód. i nieważne jak cholernie by ci zależało, jak trudne by to było. po prostu trzeba.





daj na luz i pierdo* jutro.


jeśli nie nauczysz się ogarniać mojej ironii i wrednych żartów- nie mamy o czym rozmawiać.



a on? mógłby dawać korki z chamskiego bycia,ogromnej obojętności i braku uczuć.Jest w tym świetny.


Prawdziwych przyjaciół na palcach ręki zliczę , oni gdy odejdę zapalą na grobie znicze , z nimi melanżuję , razem z nimi liczę , o lepszą przyszłość walczę , z nimi fałsz niszczę.



dzień za dniem, godzina za godziną, minuta za minutą, sekunda za sekundą a u nas jak się jebał* tak się jebi* dalej.


za mało mam Ciebie, a innych często dosyć.


Kocham Cię bardziej niż milionpięćsetstodziewięćset żelków, książek, zachodów słońca, namalowanych serduszek i innych mężczyzn.



i znów na pełnej kurwi*, myląc dzień wczorajszy z jutrem.


chłopcy kochają ciało, mężczyźni wielbią charakter.



weź , nie pierdol bejbe.






przymierz moją miłość. spójrz, pasuje idealnie.



Na gadu powinien być status 'poczekaj muszę ogarnąć o co Ci chodzi'.


nażarłaś się szczęścia to teraz rzygaj.


Nie lubię wspominać, nie lubię tęsknić, nie lubię myśleć o tym, co było i porównywać tego z tym, co jest, a mimo wszystko robię to bardzo często, a wręcz powiedziałabym, że systematycznie.



nic do cholery nie pachnie już Tobą.



a gdybym miała miliardową pewność, że tego pieprzonego jutra nie będzie - już byś wiedział,wszystko.




kobiety pamiętają każdy drobny szczegół, wiesz?




nawet 'cześć' nie powie : pomyśleli obydwoje.


Może tak razem, za rączkę, na zawsze ?




- wiesz co mnie wkurza u takich ludzi jak Ty? - no co? - wszystko kurwa. 




-słyszysz ? - nie.- a kiedyś biło.



- idę z psami na spacer. - no a może mnie byś tak czasem na spacer zabrał, co? - nie mam trzeciej smyczy.




bo pierwsze co zrobiłam to usiadłam.. usiadłam na schodach i zaczęłam płakać.


słysząc wołanie o pomoc - pomagamy.. wołać.


 jesteśmy ludźmi przed którymi ostrzegali nas nasi rodzice.


cześć, nie jesteś zabójczo przystojny, ale nie martw się Shrek też nie był, a mimo to, rozkochał w sobie Fionę.



 czas nie ch.j, nie stanie . .

.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz