sobota, 28 maja 2011

8 .

kolejny wpis.
dziś już opisy, opisy i jeszcze raz opisy. 

nadal nie jest dobrze. ale trzeba ogarnąć.
zasada ' wyjebane na wszystko ' daje rade.
ale są ludzie którzy potrafią wybić z rytmu..
ale nie o tym dziś.
zaczynamy opisowo .  





' jest takie stare egipskie przysłowie, które mówi, że jeśli kobietę ogarnia złość, mężczyzna powinien dotknąć swoimi ustami jej ust i trzymać tak długo, aż złość zmieni się w namiętność.


' i teraz zastosuje twoją taktykę i pokażę Ci jak to boli.


' facet powinien mieć chuja, a nie nim być .


' czasami lepiej odpuścić, jeśli sprawa o którą walczysz przestaje mieć sens.


' zbyt dużo wulgaryzmów pasuje do Twojego imienia.


' jeśli nie jesteś pewien czy coś do mnie czujesz - lepiej nie mów nic.


' i nie mów nigdy , że nie masz nic do stracenia .


' mówisz , że to jebany margines społeczny - bo ćpają, piją , rozwalają przystanki, napierdalają się na środku drogi, wyrywają ławki, malują po murach, chodzą w kapturach na głowach i odpierdala im szajba ? chuj mnie to boli - ja kocham tych zdemoralizowanych ludzi, i zabiłabym za te mordy .


' i jest Ci trochę szkoda że było coś między Wami, uspokajasz oddech standardowo procentami .


' nie obiecuj. niechaj nie łączy nas nic.


' i minęło kilka lat, pełno ludzi, więcej szmat .




' ja mam styl , którego ty nie masz . dlatego twój chłopak myśli o mnie gdy się z tobą żegna .


' Ty milczysz. wiem, to już stało się nawykiem. nie podajesz ręki, obojętność masz za taktykę.



' wybacz za mało wysublimowane słownictwo ale wypierdalaj głupia szmato zanim cie zajebię !

' ziomek, wyluzuj . nie ma co się spinać . bywa , coś się kończy coś zaczyna .


' traktuje Cię tak, jak Ty traktujesz mnie, proste .


' gdy połknęła dwudziestą piątą tabletkę i zapiła dwudziestym piątym łykiem wódki , on zadzwonił i oznajmił jej , że chce spędzić z nią resztę swojego życia..




' powiedzieć, nie powiedzieć, powiedzieć, nie powiedzieć. powiedziałam .


' ehh, i wtedy poczułam, że mi się kurwa podobasz.


' wódka to jest człowiek, z którym można porozmawiać.




' czy rodzaj żeński może stać się rodzajem nijakim przez rodzaj męski. tak.


' po prostu przypomnij sobie, że Jemu Twoich oczu nie brakuje.


' na dźwięk czyjego imienia Twoje serce bije szybciej ? ♥


' mój problem polega na tym, że zbyt angażuję się w to co najbardziej mnie niszczy.


' olać realia, pieprzyć rzeczywistość. pieprzyć to że znów coś nie wyszło.


' daj mi wreszcie pewność. Daj mi coś na czym będę mogła się oprzeć, co będzie dawało mi siłę. Daj mi antidotum na ten cały fałsz, złość i strach. Chce znów zasypiać z pewnością, że jest w porządku. Chce zasypiać z myślą, że obudzę się rano i będziesz istniał dla mnie. Nie chcę pieprzyć głupot o przywiązaniu i uczuciach, chcę żeby mała część tych głupot stała się życiem. Namacalnym dowodem na twoje bycie obok.




` kiedy bylam w podstawówce ,kazano mi napisać kim będę jak dorosne.napisałam wiec ' Szczęśliwa' . wtedy powiedzieli że nie zrozumiałam o co chodzi w zadaniu. ja odpowiedziałam ,że nie zrozumieli o co chodzi w życiu .










i historia która wzrusza, wzrusza dogłębnie.




Drogi Pamiętniku : Jestem na łóżku w szpitalu, doktor mówi że będą mnie operować i mogę tego nie przeżyć. Potrzebuję nowego serca, potrzebuję również kogoś kto mógłby mnie wesprzeć w tych trudnych momentach, ale mój chłopak jeszcze nie przyszedł.


Drogi Pamiętniku : Oprecja skończona, doktorzy mówią, że wszystko poszło zgodnie z planem, że się udała, ale ja nadal potrzebuję kogoś kto mnie mógłby wesprzeć, ale jego cały czas nie ma.


Drogi Pamiętniku : Minął już tydzień, wyszłam ze szpitala, wszystko ze mną wporządku, mój chłopak nadal nie przyszedł, więc teraz postanowiłam do niego pójść, bo bardzo się tym przejmuję.


Drogi Pamiętniku : Byłam u niego, długo waliłam w drzwi ale nie było nikogo, weszłam do środka, drzwi były otwarte i na stole była kartka papieru, która mówiła:


' Kochanie, wybacz mi, że nie mogłem Cię wesprzeć w tych trudnych momentach, a tak wiem, że tego potrzebowałaś. Chciałem zrobić Ci prezent, moje serce już dla mnie nie bije, ale jestem szczęśliwy, że mogę Ci je dać, że nadal żyję w Tobie.. Kocham Cię ! '







na koniec, piosenka którą kocham :


http://www.youtube.com/watch?v=8VO0bXcKkGc


posłuchajcie .! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz