czwartek, 26 maja 2011

6 .

dziś bardzo skromniutko. ale jedna osoba prosiła o kolejny wpis - więc jest.! 
aa i zapraszam do częstego odwiedzania mojego blog'a.





' pierwszy raz byłam z siebie dumna , kiedy mijajac Cię na ulicy na Twoje 'siema' wybuchłam śmiechem dodając krótkie 'pierdol się'.


' szukam spodenek, które na tyłku by miało serduszka. to by jednoznacznie znaczyło, że mam w dupie miłość.



' otworzyłam piwo. Jedno, drugie, ósme. Zapomniałam o Tobie, na kilka godzin. Na całe szczęście. Odpoczęłam od miłości, Twoich zdjęć, od wszystkiego.









' a tekst 'ja jestem inny niż wszyscy', świadczy o tym, że jesteś dokładnie taki sam jak pozostali, którzy również go używają.


' nie znoszę, kiedy mówisz mi, że jestem dla Ciebie za dobra. za ładna. za idealna. czuję się, wtedy jak jakaś pieprzona księżna Diana, która za romans ze swoim podwładnym może zostać skazana na stracenie głowy.


' bo jeśli mam ciebie, nie potrzebuje niczego.






' nie upadłam. po prostu miałam ochotę znokautować podłogę bo od samego rana, intensywnie działała mi na nerwy.


' zdradę jesteś w stanie wybaczyć. bo Ci zależy. bo nie chcesz go stracić. ale świadomości, i cichych szeptów Twojej podświadomości w kółko powtarzającej Ci, że dotykał jej dokładnie tak samo jak Ciebie - nie uciszysz. 






                                                                                                                                
                                                                        ... no to sruuu . ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz