piątek, 27 maja 2011

7 .



' witam . xd

' dzisiaj, brak weny = brak opisów .
zdałam sobie sprawę, że znów zjebałam to na czym mi zależało .
chyba mnie pojebało . ale chuu z tym . nie smutamy . ;]

' mamy dość szkoły .
odliczamy dni.. do wakacji. łiii. 
no i zaczynają się grube melanże .
a potem.. plaża, morze . 13.o7.2o11 - 5.o8.2o11 . 
yeaah . odpoczne sobie od Was i od tego całego ' burdelu ' w moim życiu . 
ojj. zapowiada się pięknie .


' noo tak, każda WOLNA chwila, spędzona przede wszystkim z moimi kochanymi czÓbami, Ewelinką i Basią
kocham, kocham, kocham . !
dziewczynki, dziękuje za to że jesteście i za wszystko . 
bez Was nie dałabym rady .
big love . 

' są osoby bez których też było by ciężko. 
ale żeby Was tu wszystkich wypisać to bym musiała tu kilka godzin siedzieć i pisać.. ;x
ale w głębi duszy jestem Wam bardzo wdzięczna . 
dziękuje Bogu, ze Was mam. 





. brak weny nie oznacza braku obrazków.. więc dajemy.! wrr.









jak to Damianek powiedział ' nic na siłe [...] samo przyjdzie. '
czyli co ma być to będzie . 


' wyjebane . <-- lubię to .!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz