wtorek, 3 maja 2011

3 .

 A dzisiaj kilka obrazków.  
Wakacyjnie . 



nie żebym była niemiła... ale mógłbyś już spierdalać.
był brzydki, brzydki z charakteru.
fałszywym ludziom ręki nie podaje.
Więcej w spodniach niż w głowie, chociaż i tam jest malutko. ;d


 piszę na kartce słowa, które chciałabym usłyszeć.
papieros - jedyny rodzaj męski, który uspakaja nerwy i masz świadomość, że zawsze będzie.
 mam zajebistą rodzinę. szkoda, że na facebooku.
cały świat może mnie znienawidzić. ważne, żebyś Ty mnie kochał.
o 3 w nocy Twoje sms'y czytam na głos pluszowym przyjaciołom.




         kiedy trzeba - twardo stąpam po ziemi. resztę trasy pokonuję idąc na palcach.
          są rzeczy, z którymi nie potrafię sobie poradzić sama. na szczęście jest ich mało.
                           czasami mam ochotę wyrzygać te złe chwile zatruwające pamięć.
                         może po prostu jestem banalna i wcale nie ociekam zajebistością ?
                               chodź pomieszamy sobie w życiu. a im powiemy, że to miłość.






                   wracamy do punktu wyjścia bez wyciągnięcia jakichkolwiek wniosków.
                                               - rozum czy serce? - cycki.
                    zostało nam tylko zaczepianie się nawzajem na faceeboku.
                                              napisanie mi ' nara ' brzmi jak ' spierdalaj ' 
          mam totalną wyjebke. obojętnie wzruszam ramionami. a łzy nie mają nic wspólnego z tęsknotą.




Nie ma to jak kumpel na lekcji, który zamaszystym ruchem wyrzucił mój piórnik za okno, a spytany przez nauczycielkę dlaczego to zrobił, odpowiedział tylko : jak kocha to wróci.



były czasy, że królewicz stawał pod wieżą swej wybranki i by jej udowodnić, że ją na prawdę kocha śpiewał miłosną balladę. Dziś już prawdziwych królewiczów nie ma, a wartościowe księżniczki latają za zwykłymi frajerami.
_____


zozolandia. xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz