sobota, 30 kwietnia 2011

1 .

Witam wszystkich bardzo serdecznie.! ;)


Więc tak.. jest to mój pierwszy blog, który od zawsze chciałam założyć. Dlatego mam nadzieje że będziecie mnie wspierać.. ;)
Znajdziecie tutaj wiele ciekawych opisów, o różnej tematyce. ;]
No to co.. uśmiech i do przodu, nie ? ;D







Noo to na początek kilka opisów :

' zaprojektuj mi perfekcyjną miłość z Tobą w roli głównej, proszę .
' chyba za Tobą tęsknię. chyba mnie pojebało .
' przepraszam za to, że wy wszystkie możecie rozbierać Go wzrokiem, a tylko ja rękoma .
' nienawidzę patrzeć na ciebie i widzieć w twoich oczach miłość do niej.
' wsadź ręce do kieszeni to zwiększa objętość.
' to , że ktoś kocha Cię inaczej , niż byś tego chciała nie znaczy , że nie kocha Cię najbardziej na świecie .
' dalej palisz, dalej pijesz, dalej jesteś nieszczęśliwa, dalej spadają Ci stopnie w dół. - dalej Go kocham Mamo..
- nie chcę Cię więcej widzieć , zrozumiałeś ?! bierz to co ci najbardziej potrzebne i wypieprzaj z mojego życia ! . - krzyczała dławiąc się łzami i rzucając mu małą walizkę pod nogi . on stał słuchając obelg z jej strony , zerknął na walizkę i ze spokojem powiedział - nie chcę żadnych ubrań , naszych zdjęć ani niczego innego . musisz zrobić wszystko , żeby zmieścić się do tej walizki , bo zabieram Cię ze sobą . ty jesteś mi najbardziej potrzebna do życia .


na dziś to tyle, następnym razem dodam więcej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz