poniedziałek, 29 sierpnia 2011

25 .

witam . 

' kończy się wolność, nadchodzi szkoła, 
ale nie przejmujmy się - za 10 miesięcy wakacje. ;D
trochę się boję tego roku.
oby niepotrzebnie.

' poza tym..
Ewelinka w związku z Wojtkiem. ♥
no cóż, zakończyła życie singla - cieszy mnie to bardzo.
chociaż wiem że teraz będzie miała mniej czasu dla mnie.
i na pewno wiele się zmieni.
ale jedno pozostaje bez zmian - i love her . <3 mój głÓpol . ;* 
jej szczęście - moim szczęściem.
trzymam mocno kciuki za tych łośków. ;]

...

a ja ?
 ' w oczekiwaniu na szczęście ' ^^



a jak złamiesz mi serce, to stanę się lesbijką, żeby pieprzyć Twoją nową dziewczynę.
wódka to nasz wróg a wroga trzeba w morde lać.
jesteś dziwny. lubię cię.
czasem nie mam pojęcia o czym mówisz, ale uwielbiam Cię słuchać.
a kiedy Cie przytulam , zamykam oczy ze szczęścia .
jeśli codzienny nieuzasadniony optymizm jest chorobą psychiczną , to jestem chora .
pierdolona narkomanka uzależniona od Twojego uśmiechu .
potrafię być miła . tylko czasami mi się to nudzi .


chuja może i masz, ale mężczyzną bym cię nie nazwała.
bo my zbyt pochopnie oceniamy innych. po pozorach.
wielka miłość traktowana jak znajomość.
dobrego melanżu się nigdy nie odmawia.
w dzisiejszych czasach najczęściej spotykana miłość to ta od pierwszego włożenia.
jeśli nie możesz ich zniszczyć , to chociaż ich powkurwiaj .
gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne, ale my patrzymy na pierwsze drzwi tak długo, że nie widzimy tych drugich.
znam 3 języki, mój Twój i polski


a Ty za mój sukces chciałbyś napluć mi w pysk.
jest taka miłość, która nie umiera, choć zakochani od siebie odejdą.
szczęścia na bazie czyjejś porażki nie buduję.
ponad metr siedemdziesiąt czystego skurwysyństwa.
łatwiej nam udawać cholernie szczęśliwych, niż zdobyć się na szczerą rozmowę.
nie jestem miła, bo mi sie już kurwa nie chce.
gdyby seks odchudzał, to byś kurwo była anorektyczką.
szczera rozmowa pomaga tylko wtedy gdy wszystkie osoby są szczere .


napraw to co zepsułeś kretynie.
najgorsze to nie umieć wypowiedzieć tego, co się czuje.
nie ma nic 'na zawsze'.świat pożycza.nie daje.
jak będzie chujowo to sie najebiemy i bedzie zajebiście.
bo o niektórych sprawach myśli się tylko przed snem .
kochasz, prawda ?
każdy ma swoją obsesję, a On powoli staje się moją.
w tym łkaniu, nie było bólu, ale tylko nagle rozbudzona, niezmierna miłość, przy której wszystko jest niczym.


uśmiecha się . każdego dnia . za każdym razem dla mnie .
tęsknota najbardziej doskwiera kiedy widzimy to za czym tęsknimy.
dopadł mnie kolejny atak mojej samotności. znałam te uczucia dobrze, nauczyłam się je przeżywać tak, aby nie zostały przez kogoś zauważone.
a ona odkleiła sobie uśmiech z twarzy. już nie musiała udawać - miała swój .
nie mówmy o szczęściu, ono nas nie dotyczy.
masz w sobie coś, co sprawia, że nigdy Ci nie odmawiam.
ich habe wyjebane .
dla mnie jesteś skurwiałym zerem .


On - moje wszystko ♥
zaryzykuj.. napewno Cię nie wyśmieję.
gdy myślę o tobie to rysuję gwiazdkę . i wiesz co ? mam już całe niebo.
wyczerpał mi się pakiet dobrego wychowania kurwa.
czar prysł , pakuj uczucia i spierdalaj.
byłam ' tą jedyną ' już wiele razy.
i już NIGDY nie chcę tracić kogoś kto jest dla mnie ważny.
obiecałeś mi, że będziesz na zawsze. to teraz ku.wa wytłumacz mi od kiedy ' na zawsze ' ma koniec .


i na dzień dzisiejszy nie mam usprawiedliwienia za moją głupią miłość.
- serce mi stanie przez ciebie w końcu! - mi przy tobie staje. - niby kiedy?! - zawsze..ale nie powiedziałem, że serce.
lepiej żebyś miał głowę na karku niż między nogami.
uwielbiam ludzi, którzy umieją cieszyć się najbardziej zwykłą chwilą, ludzi którym nie potrzeba zbyt wiele.
a dzisiejsze kalorie niech kurwa idą w cycki ,co mi tam.
skurwiel i suka.. zgracie się - będzie sexownie.
chciałabym być nie widzialna i wiedzieć co teraz robisz.
nie to, że tęsknie, ale mógłbyś napisać .


nie powiedziałeś tego w ryj to nie powiedziałeś nic.
jak grasz w ten sposób, to ja nie gram wcale, gratuluję .. wygrałeś.
mój ból, nic o nim nie wiesz leszczu, gdybyś go czuł, nie gadałbyś bez sensu.
masz jedno życie, nie masz próby generalnej.
uśmiech to krzywizna, która wszystko prostuje.


2 komentarze:

  1. ' Beatko ----> Kocham Twojego blooga! Dalej Dalej i do celu ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. 27 yr old Programmer Analyst II Eleen Laver, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like "Whisperers, The" and Knitting. Took a trip to Church Village of Gammelstad and drives a Ford GT40. post

    OdpowiedzUsuń