sobota, 3 września 2011

26 .


Witam . 

<- tu zapraszam . ♥

a dziś wyjątkowo - krótko.
ale może opisy się przydadzą.

[...]

tylko jednego jestem pewna, na pewno tęsknię i czekam i napewno nie wiem, co dalej.
lubię go, lubię bardziej niż powinnam, bardziej niż mi wolno.
jeśli człowiek uczy się na błędach, to chyba nie jestem człowiekiem.
nie spierdolmy tego , za wszelką ku.wa cene nie spierdolmy czegoś tak zajebistego.
a teraz na poważnie. ile dałbyś za tamte chwile?
ile bym nie wpierdalała i tak nie pójdzie w cycki.
wynalazco okresu ujawnij się i zgiń!
chodź wypijmy tysiąc Tigerów a potem nie śpijmy do końca życia, żeby nie tracic ani minuty.
piękne oczka, ładna mina - ta, a w środku kawał skurwysyna.
cześć , co tam ? w sumie chuj mnie to obchodzi , ale spytać mogę.
przyjmę każdą twoją krytykę, ale nie daruję ci, jeżeli dowiem się o niej od innych.
prawdziwy przyjaciel nigdy nie zapyta , po co ? on po prostu pójdzie , przyniesie , otworzy i naleje .
cześć. spierdoliłeś mi życie. pamiętasz ?
to głupie serce cały czas przyspiesza , słysząc Twoje imię .
i właściwie nie wiem jak mogę Cię nazwać , bo przecież przyjaciele nie odchodzą .
pierdole to, idę czytać książkę. może czyjeś życie jest ciekawsze od mojego własnego.
uśmiech dla wszystkich ! ja stawiam !
jakiś środek antymotyliczny poproszę . te skubane robaczki znowu urządziły sobie w mym brzuchu imprezę zamkniętą .
damska torebka nie jest po to, żeby cokolwiek w niej znaleźć, tylko po to, żeby w niej wszystko było.
kobiety nie trzeba pilnować, trzeba tak zrobić żeby nie chciała odejść.
zanim zasnę liczę ile godzin snu mi pozostało. ;D
ten się śmieje ostatni, co najwolniej kojarzy. 
i chociaz wiem, że w domu nie ma nic słodkiego do zjedzenia, to i tak chodzę i szukam wszędzie z nadzieją, że znajdę. 
no napisz do mnie, bo ja nie chcę się narzucać. 
najlepsi przyjaciele wiedzą jak dziwny jesteś,a i tak pokazują się z tobą w miejscach publicznych 
gdy widzę Twoje błędy ortograficzne, mam ochotę przypierdolić Ci słownikiem. 
kto zajebał móój.. dobra, już mam. 
przepraszam wszystkich, którzy niedojechali, bo spytali mnie o drogę :D
mój piszczel mi pomaga znajdować meble po ciemku 
lubię, kiedy ktoś rozumie mnie, jak się nie mogę wysłowić
telefon masz po to żeby, kurwa odbierać. odpisać na SMSa też nie zaszkodzi. 
bardzo lubię gdy budzę się rano a tam czeka na mnie sms ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz