środa, 10 sierpnia 2011

22 .


' DZIŚ już OPISY !.

no to STARTUJEMY ;D




jeżeli czegoś nie wolno a bardzo się chce, to można .

tak - Ty możesz budzić mnie o trzeciej w nocy nawet najbardziej durnym sms'em .

mimo wszystko, pokaż mi, że miłość jest zajebista .

ja nie jestem chamska, po prostu nie lubię być sztucznie miła.

trzy rzeczy, które strach zobaczyć rano po imprezie : twarz, portfel, rejestr połączeń wychodzących.

poznajesz kogoś zajebistego i okazuje się, że dzieli Was 250 km..

skurwysyństwo to nie choroba. to nieodłączna, wrodzona cecha każdego faceta. 

-co z twoim zyciem? -dedykuje je tym, którzy zawsze są przy mnie.

do doskonałości brakuje ci mnie.


nawet sobie nie wyobrażasz , ile rzeczy mówię ci w myślach .

czy myślę o Tobie ? czasem rano, po przebudzieniu . chwilę . mniej więcej do kolejnego ranka .

i jeżeli nieakceptujesz mnie podczas moich głupich przypałów , to oznacza że nie jesteś mnie wart .

a ona i tak była przekonana ,że gdzieś istnieje jakiś cudowny sposób, żeby go zdobyć .

to wszystko przez te brązowe oczy..

jestem tą osobą, która zawsze wybierze najgorszą opcję z możliwych.

eii Ty ! nadużywasz gościnności w moim sercu, wiesz ?

i tak po prostu z dnia na dzień, przestaliśmy dla siebie istnieć.

sens życia zamknięty w kilku momentach , rzeczach i osobach.

nie pragnę ciągłych sms'ów czy opisów na gg o miłości. pragnę i chcę byś był.

wylecz mnie z siebie , po prostu.

cześć  frajerze. wróciłam po moje serce.


jestem świetna w łóżku, potrafię spać godzinaaami.


- a gdzie Twój Romeo ? - poszedł przelecieć inną Julię , zaraz wraca .

gdy ludzie mi mówią, że jestem pojebana albo popierdolona to w zasadzie przyjmuję to jako komplement.

wsadźmy honor w dupę i dajmy sobie drugą szansę.

pierdolone, bezsensowne, chujowe uczucie..

inni wysłuchają. zrozumie ten, co przeszedł to samo.

jeszcze trochę i przez GG będą zaręczyny, a dziecko przez simsy online.

jestem jedną z tych, co mają farta do pecha.

czułam, że to będzie chujowy dzień, więc najebałam się jeszcze przed śniadaniem.

jesteś moim wszystkim, ogarnij to w końcu.

było. minęło . i tak tęsknie.


Kocham Cię czy coś takiego..

teoretycznie jestem przeciwko fizycznej agresji, ale kiedy spotkam Cię z tą laską mogę diametralnie zmienić zdanie.

dodać zdjęcie z chłopakiem to jak mieć urodziny. wszyscy życzą Ci dużo szczęścia.

wyceniłam twoje serce najniżej, jak mogłam, bo ono i tak jest chuja warte.

jedyna rzecz, którą facet powinien zmienić w kobiecie którą naprawdę kocha to nazwisko.

wiecie, że drzwi automatycznie nie istnieją? to tylko robota niewidzialnych dżentelmenów ninja.

nie ważne jest miejsce ważna jest ekipa.

na trzeźwo nic nie jest łatwe.

jeżeli zrobisz coś niepożądanego pod wpływem alkoholu- pierdol to, byłaś najebana.

szkoda, że on nie jest jak Pinokio. chociaż widziałabym kiedy kłamie.

- przekraczasz granice. - to ich nie stawiaj .

pociągnijmy za spust, zatrzelmy miłość.



moje uzależnienie ma imię i nazwisko .

Kocham Cię kurwa. You understand ?

FUCKtycznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz