poniedziałek, 22 sierpnia 2011

23 .

' Miśki mOje - witam Was ! . ;*


jak jest ? hyy.. powiedzmy że ogarniam .
ostatnio wiele przemyśleń, postanowień i zmian . i to mi chyba dobrze zrobi .
noo i oczywiście za kilka dni koniec wolności - szkoła .
gdyby nie nauka, lubiłabym tam chodzić . 
no ale przynajmniej zobaczę kilka łośków za którymi się tak stęskniłam . ;^^ 




' niektórzy ludzie uważają, że mogą wejść i wyjść z naszego życia. pewnego dnia będą zaskoczeni zamkniętymi drzwiami !

każdy chciałby przeżyć choć przez chwilę to, co mu się śni .

za każdym razem, kiedy myślisz, że masz odpowiedzi, ja zmieniam pytania .

ogarnianie jego emocjonalnych humorów było prawie pracą na pełny etat.

po prostu uważam, że pasowałbyś mi do oczu .

Mam przy sobie ludzi, którym potrafię się zwierzyć bez pomocy alkoholu. 


daj mi satysfakcję z popełnianych czynów .

czas nie daje odpowiedzi , on tylko stawia kolejne pytania .

. pamiętaj , że dziewczyna , wie ile bólu kryje w sobie nieodwzajemniona miłość , a i tak cię kocha.

Takie tam, załamanie nerwowe.

więcej wiary. a jeśli to nie pomoże - więcej drinków !


uwielbiam gonić Cię wzrokiem, ukradkiem spoglądać co robisz i szybko zmieniać kierunek patrzenia, byś przypadkiem tego nie zobaczył.

idę na pocztę. wyślę Ci swoją tęsknotę, priorytetem.

prosze, wybacz. wiem po policzkach nie jedna łza ci spływa.

patrz przed siebie, może zauważysz jak mnie nie ma.

banalnie normalny,ale tak cholernie wyjątkowy .


przydałoby się trochę kalorii w cyckach.




Ty sobie powtarzałeś ' jak nie ta, to inna ' . ja mówiłam ' ten albo żaden ' .

najpiękniejsze jest to, gdy chłopak powie do swojej dziewczyny - następną dziewczyną, którą będę tak mocno kochał, będzie nasza córeczka.

nawet nie wiesz od ilu chamskich tekstów się powstrzymuję , tylko po to , żeby Cię ku.wa nie zranić .

kiedy wreszcie się nauczysz , głupia , że telefon i alkohol to , bardzo , bardzo złe połączenie .

a teraz ... 3, 2, 1 ... wrócimy do czasów , gdy się nie znaliśmy .



do ślubu pójdę w takiej sukni, że będziesz żałował, że to nie Ty jesteś panem młodym.

nie wypiłam jeszcze tyle wódki żeby to zrozumieć. 

popatrz jak perfekcyjnie się niszczymy .

są takie dni, że mam ochotę nakleić sobie na plecy kartkę z napisem: 'zostawić w spokoju'.

na błędach uczymy się tylko wtedy, kiedy zaczynają boleć.

co jak co, ale bajerę miał niezłą



sztuczna twarz sztuczne cialo sztuczna mina , jestes pewna ze nie zrobili cie w chinach ... ?

kobieta wymaga wszystkiego od jednego mężczyzny . mężczyzna wymaga jednego od wszystkich kobiet .

najgorsze jest to ,że zawsze boimy się reakcji innych .

marzy mi się umrzeć tylko na chwilę i tylko po to aby zobaczyć jak Ci zależy. Twoja mina na moim pogrzebie powie mi wszystko.

Brak skromności to cecha zajebistości.

zapamiętaj, niemożliwe wymaga po prostu więcej czasu .



problemy to tchórze, zawsze przychodzą do mnie w grupach.


dupek !. zostawił taką laskę dla Ciebie !.

Słuchać kłamstw , znając prawdę - bezcenne .

zakochanie - przed użyciem zapoznaj się z sercem drugiej połówki, bądź skonsultuj się z rozumem, gdyż każda niewłaściwie wybrana miłość zagraża twojemu życiu lub zdrowiu .

szła ulicą, patrząc na czyjeś szczęście .

chciała tylko się przytulić. nie miała ochoty na wielkie uczucie, nie chciała słyszeć kłamliwego ' kocham ', bo już dawno przestała wierzyć facetom. chciała się tylko najzwyczajniej w świecie przytulić .


 - tak, to prawda - są takie piosenki przy których zamykasz oczy i albo się uśmiechasz, albo do oczu podchodzą łzy. każdy moment życia kojarzy nam się z jakąś nutą. na dobrą sprawę mógłby być to niezły soundtrack pod nasz życiorys.


jeden dzień, wspomnień milion.


jeżeli facet Cię olewa kup sobie kilogram czekolady, powyżywaj sie na nim w myślach, stwórz sobie tarczę do lotek z jego zdjęciem, a potem bądź tak piękna i dumna, by żałował połowę życia.

ta sama historia, dla obojga całkiem inna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz