środa, 15 czerwca 2011

15 .


' to tak.. 
- zbliżający się koniec roku.
- wyjazd już tuż, tuż.. ;D
- mnóstwo pięknie zapowiadających się imprez.
- zaistee towarzystwo.
- poniedziałkowe spotkanie < wtajemniczeni wiedzą > <33.!
ii wszystko cacy ;D

' my z Ewelinką po wyjeździe Basiii topimy smutki w butelce wódki.
noo. wczorajsze ognisko i taa noc u Ewelinki.. ahh. grubo było. xd
a Ty Basiu trzymaj się jakoś w tej Warszawie, po prostu - przeżyj.

i wracaj Mała, melanż czeka.! ;D

.. x33 


' jak zauważyliście zmieniłam wygląd blog'a i dodałam kilka rzeczy .
 teraz znów wszystko od nowa . 
więc odwiedzajcie, oceniajcie, głosujcie, komentujcie ! 
kocham tworzyć tego blog'a ale bez Was nie dam rady, bez Was on nie jest nic warty . 
' liczę na Was.! do dzieła, noo. ;)



' TO KONIEC NA DZIŚ. STOP.! CHODŹMY SIĘ NAPIĆ.! ' 
Grubson <3 .!




Nie oczekuj ode mnie tak wiele, jestem tylko człowiekiem. Najlepiej to nie licz na mnie w ogóle.

Gdy długo milczy, chciałabym umieć czytać z ruchu serca.

Czasami coś co było dla nas wszystkim, z sekundy na sekundę staje się niczym.

Najbardziej ranią te najprostsze gesty .

Jointów nie palę, ale jestem pierwsza za legalem.

Jestem suko zagrożeniem, które musisz w porę dostrzec.

Jeśli nie chcesz dostać w pysk, to się hamuj bo jestem z tych co się nie opierdalają.

Kipię z pożądania, ale.. to nie miłość. to dni płodne . ;D




Nawet nie wiesz, ile kosztuje mnie powstrzymywanie łez, bo nie chcę, żeby wszyscy wiedzieli że sobie nie radzę.

Porozmawiajmy o tym jak ciężko jest zapomnieć.

Znów rani to coś czego nie można wyrazić łzami.

Wyłączam radio, cisza każe mi myśleć . łzy cisną się same, w myślach mam modlitwę.

Jedna chwila i wszystko wróciło. to Jego spojrzenie, ta jebana miłość.

Chłopcze do tej gry, po prostu brak Ci jaj.

Spójrz śmieciu w lustro! w oczach kurwiki, a w głowie pusto.

Człowieka trzeba poznać trzy razy: raz na osobności, drugi raz w towarzystwie, a trzeci po alkoholu.




Wierze Ci. cholernie mocno Ci wierze. i ufam. też cholernie mocno. więc tego nie zmarnuj, proszę

Słonko, nawet jak byś się ubrała w stylu ' zobacz co straciłeś ', to on i tak spojrzy w stylu ' wali mnie to ' .

Dziewczyno! nie całuj z zamkniętymi oczami, bo się zakochasz.

Wygląd anielski, charakter diabelski.

Gdziekolwiek będziesz, zawsze przywieziesz pamiątkę z Chin.

Krzyknij ' ejj Ty ' a nikt się nie odwróci.. krzyknij ' Ty chuju ' a odwrócą się wszyscy.

- on nawet mnie nie widzi .. - a może Ty nie widzisz jak on patrzy?

No powiedz mi to cholerne ' dobranoc ', bo nie zasnę.




Moje życie zamieniło się w żart a ja jestem jedyną osobą, która go nie łapie.

Każdy może sprawić, że się uśmiechniesz, lecz nie każdy sprawi, że będziesz szczęśliwy .

Chciałabym byś zobaczył w moich oczach marzenia i spróbował je spełnić.

Dzisiejszy świat, to szerząca się prostytucja. fałszywe uczucia. chodzące plastiki. i pojebane dupki.

Codziennie powtarzam że życie jest piękne. bez ironii, bez kitu. przecież lubię to co popierdolone.

SPA - nie oznacza już ' sanus per aquam ', tylko ' sex, papierosy, alkohol ' .

Wnuczek wysyła babci paczkę z wojska. babcia otwiera paczkę, patrzy- granat, a obok list: - Kochana babciu, jak pociągniesz za kółeczko, dostanę trzy dni przepustki.

Za szczerość się nie przeprasza.




Pobiegła na stację PKP by Cię zatrzymać . w filmie by zdążyła .

Gdybyś teraz stanął przede mną miałabym ogromny dylemat : dać Ci w pysk czy pocałować

Chcąc nie chcąc, chcę Ciebie .

hyy.. co by tu jeszcze spieprzyć ?



Rzeczywistość nigdy nie dorówna wyobraźni .

Środkowy palec ziomuś zawsze w gotowości.

Muzyka na full . Joint w łapie . Pełen chill .

- Ładny masz stanik.  - Dzieki. - Ładniej by wyglądał na podłodze





Baby , kiss me now . !



ii dwie piosenki które ostatnio dość często lecą w naszych głośnikach.

 ' wdOwa - wierna suka . x33

' pezet & wdOwa - niegrzeczna . <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz