niedziela, 26 czerwca 2011

17 .

;*

Dzisiaj krótko. Brak nastroju.  
' abonent chwilowo nie teges *.* '
więc tak ..
Wakacje .
ten wspaniały okres wolności od szkoły, rozpoczął się bardzo dobrze .  ;)

Darek i Fryndzel ..
z którymi ostatnio spędzamy większość czasu rozpierdalają mnie na łopatki. ;d
 czas z Wami nie jest stracony . 
...

noo, to smile i żyje się dalej . 



Moje jedno serce, dwoje oczu, uszu, usta i nos, 7 litrów krwi, 206 kości, 5 i pół miliona czerwonych krwinek oraz 60 trylionów DNA mówią: TĘSKNIE ZA TOBĄ !
A teraz zamiana ról. To ja założę ręce, postoję i popatrzę komu na mnie zależy .
A gdybyś wiedział jak ją bardzo ranisz każdym słowem, zamilkłbyś ?
W pewnym momencie człowiek jest już przyzwyczajony do samotności. wtedy uświadamia sobie, że jest samotny, bo boi się zakochać.
Powód jest beznadziejnie prosty. Składa się z dwóch liter. On.
Są takie dni, które mogłyby się w ogólne nie kończyć. Są też takie dni które, mogłyby się wcale nie zaczynać.
Przygryzam wargę gdy cię widzę. taki odruch. bezwarunkowy.
Kiedy spotkam faceta, z którym będę lubiła przebywać bardziej niż z samą sobą - wtedy się z nim zwiążę.



- grunt to nie dać po sobie poznać, że rozpierdala nas od środka. 
- nie, grunt to ziemia.
                     Mówił ' ja Cię nie skrzywdzę '. odpowiadała ' to tylko kwestia czasu ' .
     Gdy przypadkiem spotkam Cię na imprezie z piwem w ręku, podejdę ze swoim, uderzę w Twoje i wzniosę toast za frajerów.
                  Nazywam go szczęściem, chociaż to on przynosi mi najwięcej bólu.
Niech znikną ci co się przeszłością szczycą, albowiem każda dziwka też była dziewicą.
Moje związki są stałe, bo stale się pierdolą.
Jeśli ciało A kocha ciało B a ciało B ma to w dupie to oznacza, że ciało B jest niedorozwinięte.
Wkurwiony człowiek to bestia, nie człowiek.



Jak masz odpisać: heh, nom, aha, yhm, to lepiej kurwa nie odpisuj..
Niech zgadnę, siedzisz w domu i myślisz o nim ?
Nie jestem agresywna, czasami tylko kogoś pizdnę, drę mordę i rzucam przedmiotami.
Przecież dobrze wiem, jak bardzo ją kocha. wiem, że mnie nigdy nie obdarzy takim uczuciem.
                             To nie tak, że Cię nie lubię, po prostu mnie wkurwiasz.
Nienawidzę przesiadać się do Ferrari, kiedy w moim Lamborghini kończy się benzyna.
I pewnie każda z nas ma takie dni, że łzy lecą jej z zupełnie błahych powodów..
Usta zamykają się wtedy, gdy mają do powiedzenia coś ważnego.



Najbardziej boli twoja obojętność.
Nie żebym narzekała, ale źle mi ku.wa.
Od jutra jestem zimną suką, ale dziś jeszcze potęsknię.
Jeżeli chcesz wiedzieć, co ma na myśli kobieta, nie słuchaj tego co mówi - patrz na nią.
Chciałabym tylko wiedzieć co myślisz, gdy mnie widzisz.
Choć raz usłyszeć, że czyjś świat beze mnie nie miałby sensu.
I wiem, że wielu ludzi byłoby szczęśliwych, gdybym zniknęła.
Bo to tylko kolejna zrozpaczona nastolatka z 1736767 problemami.



Nigdy do końca nie zrozumiem biegu wydarzeń. zawsze będzie pytanie 'dlaczego?' i brak odpowiedzi.
Nigdy nie wiesz, kto może cię najmocniej zranić.
Wiele razy wybaczamy tylko dlatego, że nie chcemy danej osoby stracić, nawet jeśli nie z
sługuje na nasze przebaczenie.
Najgorsze uczucie świata ? czuć się źle i kompletnie nie wiedzieć dlaczego.
Lubię być sama w domu. wolność od makijażu i ubrań. włosy upięte w kucyk, wygodny dres i muza. kocham te dni.
Walczymy z alkoholizmem .... pijmy więcej by inni mieli mniej.
Chłopak staje się meżczyzną, gdy przestaje patrzeć w dekolt, a zaczyna w oczy.
My nie jesteśmy poje.ani, my pracujemy na zaje.iste wspomnienia !

The End . ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz