sobota, 4 czerwca 2011

12 .

' nowy wpis .
dziś więcej opisów. <3
<-- lubie to.! 

' wczoraj 18-stka Piotrka .
alkohol, szysza, pierwsze upadki, zaliczone zgony .
jeden wielki melanż . ;D
zaiściee było . 

' dziś dziękuje Basiii, za to ze po każdej imprezie, po każdym melanżu.. gdy tylko się obudzi, dzwoni do nas i pierwsze jej słowo to : ' żyjesz ? ' .  a gdy ktoś z nas nie odbiera, lub ma wyłączony telefon, martwi się, martwi się o Nas . kocham Cię za to Maleńka. 

' chciałabym też podziękować Ewelince, za to ze zawsze jak jesteśmy ostro najebane, pomimo tego ze sama musi to ogarniać, że uciekamy jej i oddupczamy największą kaszane na świecie, pilnuje Nas . nie zostawia Nas samych, jest przy Nas . czeka aż nam przejdzie i wtedy pozwala nam wracać do domu . ehh. kocham, kocham, kocham !

bez Was wszystkie imprezy i melanże nie miałyby sensu.
Dziękuje Dzióbki moje ! <3 ;**



' najgorszy dźwięk na świecie to odgłos, gdy trumna z kimś bliskim powoli dotyka ziemi.
' a mówiąc Ci o moich problemach nie sądziłem, że następnego dnia o moich kłopotach będą wiedziały wszystkie Twoje koleżanki.
' bo w życiu bywa tak, że czasami możesz liczyć na obce osoby niż na niektórych bliskich ci ludzi...
' zerwała z nim tylko dlatego, że na vivie dawali im 20%.
' moment pustki ? kiedy widzisz spadającą gwiazdę i nie wiesz czego chcesz.
' daj mi chwilę, by pomarzyć, dorzuć drugą, żeby... zmądrzeć.
' popatrzyłam do słownika, znalazłam Cię pod słowami szuja, skurwiel i lovelas.
' faceci postrzegają dziewczyny jako dziwki , które tylko należy przeruchać i zostawić , a to 
wszystko przez takie kurwy jak Ty .






' wdzisiejszych czasach nie liczy się Twoje wnętrze , pokręć dupą , zdobędziesz wszystkich.
' uciszyłam w sobie tą małą dziewczynkę, gdzieś pomiędzy szóstym kieliszkiem, a czwartym papierosem.
' myślałam, że jak znajdę sobie innego, przestanę Cię kochać. Gówno prawda .
' coś rozpierdoliło moje wnętrze na milion możliwych części.
' olać realia, pieprzyć rzeczywistość, pieprzyć to ze znów coś nie wyszło.
' jeżeli w tym momencie nie zamkniesz ryja, to obiecuję ci że już nigdy nie będziesz w stanie go otworzyć.
' nie jestem obrażona. ja tylko w spokoju przeżywam moją chwilę nienawiści do ciebie.
' to samo gówno, inny dzień.
' miłość - miłoś - miło - mił - mi - m - widzisz jak miłość może szybko zniknąć .
' nieważne jak trudno będzie , ale chce przez to pojebane życie iść z tobą ! <3





' tak, wiem - to straszne uczucie , gdy widzisz Go idącego z inną kobietą za rękę. w tym momencie świat jak gdyby Ci się wali - nic nie jest ważne, tylko to , że dłoń, która kiedyś prowadziła Cię przez życie - dziś ściska inną dłoń, nie Twoją. że facet, którego kochałaś ponad życie, i z którym wiązałaś tak ogromne plany - ułożył sobie życie, bez Ciebie, choć kiedyś mówił , że nie byłby w stanie funkcjonować bez Twojej osoby. ale wiesz co ? to minie , na prawdę. przyjdzie kiedyś taki dzień , że miłość do Niego a jednocześnie nienawiść zamienisz w szczery uśmiech, gdy zobaczysz , że tak na prawdę On jest szczęśliwy. przepełniać będzie Cię radość z tego , że ułożył sobie życie - i nie ta sztuczna, na pokaz, ale ta prawdziwa. bo jeśli kochałaś Go na prawdę, to nie ma opcji by było inaczej - przecież Jego szczęście, zawsze było Twoim . ♥ 




' z/w idę się zakochać.
' wierzę w uczucia, nie w słowa . 
' unikam ludzi fałszywych .. i dlaczego nagle zrobiło się tak pusto ? 
' stan w którym mówisz : ' głupku ', a myślisz : ' boże , jak ja go kocham ' .
' nie wiesz ile emocji kryje się za moim obojętnym spojrzeniem , gdy cię mijam . 
' tak, to o nim myślę słuchając smutnych piosenek.
' 95% ludzi ocenia po wyglądzie . 5% jest niewidomych 
' - dlaczego rysujesz zielone serce?
- yy, bo jest spleśniałe?
' czasami chciałabym tak po prostu , schować się w jego ramionach.
' pokaże Ci granice,a ty pokażesz mi jak je przekraczać. 
' i chuj, że boli, trzeba zapierdalać dalej a nie płakać ku.wa . 
' gdzie są te czasy kiedy paluszki służyły za papierosy, czerwony sok stawał się winem, a proszek z zozoli narkotykiem ?
' proponuje by każdy zajął się sobą i odpierdolił się od reszty, amen.






' i przekraczałam granice, których przekroczyć nie wolno . i mieliśmy problemy, których inni nie pojmą . i zawsze kończyło się to między nami wojną . mam dość kłótni , nasz żywot jest zbyt krótki . dość kłótni, przestańmy być już smutni . dość kłótni, byliśmy dla siebie okrutni .. tyle rzeczy stało się niepotrzebnie , dlatego dziś patrzymy na siebie niepewnie. przebacz mi , biorę wszystko na siebie . zacznijmy na nowo, przestańmy żyć gniewem.


' widział jak przez cały dzień przyglądała mu się. Chciała podejść, ale cały czas otaczali go kumple. Po lekcjach stał pod szkołą. Podeszła do niego i powiedziała "Przepraszam. Daj nam szanse." "Nam? Nas już nie ma. Wszystko spieprzyłaś."- odpowiedział. Po jej policzkach spływały łzy, a on podszedł do wysokiej brunetki, pocałował ją. Tak, to jego nowa miłość, teraz Ona jest dla niego najważniejsza.



.. zajebiście soczyście  . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz