wtorek, 21 czerwca 2011

16 .


Have a nice day ! 

jest godzina 1:00 .
 ja siedzę tu i piszę .
naćpana marzeniami nie mogę zasnąć .

Środa . 
Koniec tej jebanej szkoły, ludzie W A K A C J E się  kłaniają ! mrr.
Planowana imprezka, czyli wbijamy na Kręgielnie.
I noc u naszej Lidki . hah . xd
Ojj. i jeszcze rzecz o której na razie nie będę wspominać, żeby nie zapeszyć .
Podsumowując : zapowiada się soczyście ! ;D

. x33

Najbardziej kocham tych ludzi którzy dają to szczęście.

- Kilku chłopaków którzy dzięki swojej obecności powodują ten jebany zaciesz . 
- Moje dwa czÓby < czyt. Ewelina i Basia > pomimo naszych ostatnich dość ostrych kłótni, uwielbiam gdy jesteście obok . 
- I wiele innych osób, także bardzo kochanych .


Drodzy Koledzy i Koleżanki,
 którzy ciągle narzekacie że już nie mam dla Was czasu, przepraszam . i obiecuje poprawę . ;D


Aniu, słodka dziwko.
dopadnę Cię szybciej niż się tego spodziewasz. 


Na dziś tyle . Do nastepnego . 



On chyba nie rozumie jak bardzo mi na nim zależy, prawda ?
W końcu bez żadnego płaczu, srania z podniecenia i zgrzytania zębów na twój widok.
Chciałabym zobaczyć Twoją minę, na wieść o tym, że nie żyję.
Kończy się dzień, nie ma nadziei że kolejny coś jeszcze zmieni .
I została tylko blizna na ręce, po tym jak cyrklem, wyryłam sobie serce .
Bo widzisz ja.. już nie potrzebuje Cię .
Odchodząc, rzuciła telefon na ulicę . na wyświetlaczu był Jego numer.
You are my number one.! ♥
Wybacz ale, będę mówila Ci skarbie .
Miłość sprawia ,że zwyczajni ludzie stają sie nadzwyczajni .


- ;** 
- za co ? 
- za to , że jesteś . 
- zawsze byłem . 
- no nie wiem.. 
- a chciałabyś, żebym był? 
- takk.. 
- gdzie i kiedy? 
- zawsze .. obok mnie ;** < 3






' my ' nie dzieli się na trzy .
Przychodzi taki czas, że zaczynamy mimo wszystko tęsknić za przeszłością .
Kochać kobietę za wyglądać, to tak jak lubić czekoladę za opakowanie .
Nie wiem o co mi chodzi, ale chodzi mi o to bardzo mocno .
 I gdzieś w moich myślach, przewija się Twoja postać .
 Życie nie polega na oddychaniu, ale na chwilach które wstrzymują oddech .
me.you.love.now.
Naćpaj się tym swoim szczęściem .


- kto się smuci ten jest ? 
- smutas . 
- kto się kłóci ten jest ? 
- ...


Idealny mężczyzna dla mnie? to taki, który może być wszędzie ...ale woli być przy mnie.
A wiesz, że splecione ręce wyglądają o wiele ładniej niż trzymane w kieszeniach ?
Faceci mają jedną zasadę : 'zasade pięciu zet - zapoznać, zauroczyć, zakochać, zerwać, zapomnieć.'


- nie byłem aż tak pijany ! 
- stary, pytałeś się swojej dziewczyny, czy jest wolna.





Nie bój się, nie uderzy cię. kurwa kurwie łba nie urwie.
Zamiast zapraszać mnie do jakiś dziwnych gier na naszej-klasie, zaproś mnie do swojego serca.


- Malutka, daj swój numer. 
- 36. 
- No.. I co dalej. ? 
- Nic. Chyba moja stopa nie wygląda na większą, co?


Wyzwała Cię od najgorszych , ale jak byś do niej podszedł i chciał się przytulić , rzuciła by Ci się na szyje.
I w końcu powiedział jej ' Kocham Cię ' , a ona była wtedy tak szczęśliwa , że zapomniała odpowiedzieć ' Ja Ciebie Też ' . ♥

- Tato. 
- Co ? 
- Gówno 1-0 dla mnie. 
- Nigdzie nie wychodzisz 1-1

Stwórzmy swoją własną stację radiową. puszczajmy wyłącznie piosenki o nieszczęśliwej miłości.
Czasami po prostu wiesz, że wśród niektórych osób nie powinnaś przebywać.


- W takim razie zapraszam numer 27 do odpowiedzi. 
- A jest opcja ' odrzuć zaproszenie ? '

Prawdziwy facet po spieprzeniu sprawy powie : ' przepraszam. zjebałem. '
Chciałam pić z umiarem, ale umiar nie chciał pić ze mną.
Już jutro wakacje. i liczba zapłodnień z niewyjaśnionych przyczyn znacznie wzrośnie.





Spójrz w jej zapłakane oczy, przytul i nie pozwól więcej cierpieć.
Chciałabym aby ktoś na złość zamknął nas w jednym pomieszczeniu, gdzie moglibyśmy powiedzieć sobie całą prawdę.
Jesteś i to mi kurwa wystarczy. <33

- a co mi zrobisz jak Cię pocałuję ? 
- oddam Ci.

Nie. nie jesteś pierwszy ale chciałabym abyś był ostatni. ♥
A oczy ma takie, że ani myśleć o innych.
Skoro nie powinno się podjadać w nocy, to po co w lodówce jest światło?
A teraz powiedz mi proszę, kogo dzisiaj poniżysz żeby się dowartościować?
Nie obiecuj, że 'będzie dobrze', tylko mi to udowodnij..
Jeśli jest jakaś granica w miłości, przysięgam, że ja przekroczę.
Czasami jest tak cholernie trudno wszystko zrozumieć..
Zamknijcie mnie gdzieś, nie pozwólcie mi nic więcej zepsuć

- kiedy zaczął się do mnie dobierać, powiedziałam, że nie chcę go widzieć. 
- no i co? 
- zgasiliśmy lampkę.





Czekając na wiadomość od Ciebie , popadam w paranoje ciągle mi się zdaje, że właśnie słyszałam wibracje.
Dzisiaj romantyzm polega na podarowaniu swojej ukochanej paczki fajek, lub zaproszenia ją na piwo. ewentualnie na daniu dupy.
Spójrz w jej zapłakane oczy i nigdy więcej nie wierz , że nie kocha.
Niech zgadnę, siedzisz w domu i myślisz o nim?
Jak Cię słucham to mam ochotę odrobić matmę.
Jestem na poziomie szczerości, który zawstydza innych.

- ej obczaj, koleś był tak najebany że wkręciliśmy mu, że jak zadzwoni pod 799 to psy przyjadą na wstecznym .

Doskonale wiesz o czym mówię, więc lepiej nie kłam mi w oczy bo cię rozkurwię.
Lubię wypić piwo, czasem dwa. ewentualnie siedem.

-Przecież masz dziewczynę. . 
- Ja? nie. po prostu zabiłem nude, czekając na Ciebie.


- rozum czy serce ? 
- cycki.

Mój mąż będzie miał zajebistą żonę.
Masz w sobie coś co sprawia, że Ci nigdy nie odmawiam.
Gratuluję dziwko, jest twój.
Śmiali się,że nie ma jaj.. a on wydymał wszystkich.
No i co tak stoisz jak widły w kupie gnoju? -.-
Wierzę w UFO, bo w ludzi nie warto .


W A K A C J E ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz