niedziela, 19 sierpnia 2012

50 .


Witam, witam !


Wiem, przesadziłam. Zdecydowanie przesadziłam. Nowa notka powinna pojawić się już dawno, ale jakoś nie miałam weny - wybaczcie.

Ale spokojnie, nadrobimy to! ;D

* * *

Jeszcze tylko 7 dni, jebany tydzień i wracacie ziomki moje! ♥


I miss you, w cholerę ! <33 




Kobieta to nie tylko coś, co się uśmiecha i jest miłe w dotyku .


Bardziej Twoja niż Swoja . ♥





Bo dziewczynki ze złamanym sercem długo śpią, mamo .


Jedyną rzeczą, która dobrze na mnie leży, jesteś Ty . ^^




Moglibyśmy powiedzieć co naprawdę czujemy, ale nasz gatunek jest cholernie tchórzliwy .


Ludzie nie lubią zakochanych, bo miłość to prywatna impreza, na którą nikt poza głównymi bohaterami nie dostaje zaproszenia .




Jeśli się mnie boisz, to zadzwoń na 997. Jeśli Cię rozpalam, zadzwoń na 998. Jeśli Cię ranię, to zadzwoń na 999. Jeśli tęsknisz, to zadzwoń do mnie .


Nie myl chamstwa ze szczerością .




Emocje jak podczas smarowania chleba masłem .


W uczuciach nie ma czegoś takiego jak zwątpienie. Kochasz albo nie.




Laska jesteś jak wózek w Tesco, wkładasz 2 zł i pchasz ile chcesz .


Zamknij oczy będę mówił - słów i tak nie widać .



Ups. Chyba się już dla mnie nie liczysz .;D


I kolejny dupek wystawia mnie do wiatru. czy ja ku.wa wyglądam jak żagiel? -,-




Życie diametralnie inne niż to na ekranie .


Nie ogarniam tego na co ci pozwalam .



Początki zawsze są wspaniałe .


Bo jeśli ja chcę i Ty chcesz, to co nas obchodzi reszta ?




Nie po to dzielę z nim łóżko, by od razu zasypiać .


Rób swoje, nie wnikam .



- Jesteś wredna. - Dzięki ziom, staram się .

Morda w ziemie i kiełkuj suko ! 



Kochałam Go po swojemu .


O 23.59 postanowiłam, że nie pomyśle o Tobie już ani razu tego dnia .




To by było na tyle . Jak się podoba ? =)

3 komentarze:

  1. Jedyną rzeczą, która dobrze na mnie leży, jesteś Ty . ^^

    genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi! Doczekałam się! :D

    Świetne, Świetne, Świetne. wiesz?

    Pzdr. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dziewczyno, Twój bloog jest mega wypasiony ! Uwielbiam ! <3

    OdpowiedzUsuń