niedziela, 15 lipca 2012

49 .




Witam ! ♥

Chyba cierpię na bezsenność. ^^

Jutro - a właściwie to już dzisiaj czeka mnie ważny dzień. Z wielu powodów.. Na pewno coś się zacznie. <33 A coś prawdopodobnie się skończy.

Czekam na najważniejszą decyzję, Jego decyzję.

Ale co by się nie działo, to wiem że przetrwam. Bo mam osobę która jest ze mną zawsze, pomimo wszystko.

Ewelinka, KOCHAM CIĘ ! <33






widzę w Tobie potencjał na mężczyznę mojego życia .




dziury w sercu szmatą nie wypełnisz .




a miłość to głupota robiona we dwoje . ♥





chyba jakaś rura mi się w oczach rozjebała, bo woda po policzkach cieknie mi strumieniami .




chcę być drugą najważniejszą kobietą w Twoim życiu, liczę się z Twoją miłością do matki .




jak widzę wiadomość o treści ' cio tam ? ' , to krew mnie zalewa i mam chęć odpowiedzieć ' Kujwa nicio ! '




niektórych moja szczerość jakoś kurewsko rani.




gdy mężczyźni ją mijają patrzą na nią jak na cudo . a gdy ona patrzy w lustro widzi się brzydką i grubą .




on nie powiedział ' zostań ' , więc odeszłam .




ciekawe ile obcych zrobiło zdjęcia na których ja jestem gdzieś w tle .




pierdol go. niech zatęskni .





koleżanko , może Ci zrobić ' przejażdżkę ' ryjem po asfalcie ?




pierwsza dana przez nas szansa drugiemu człowiekowi jest wyrazem zaufania, druga - nadziei .




i chcę doczekać dnia, gdy moja córka siądzie cała zapłakana i zapyta mnie ' mamo, też ktoś ci kiedyś złamał serce ? ' i ja wtedy z uśmiechem, opowiem o Tobie .




pomyśleć, że dzieciaki nawet nie zdają sobie sprawy, ile będą musiały w życiu wycierpieć .




a gdyby tak wrócić do pasiastych podkolanówek i zjeżdżalni w parku ? nie byłoby łatwiej ?




to tyle. podoba się?

5 komentarzy:

  1. a miłość to głupota robiona we dwoje . ♥

    cuuudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love w chu* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak po tym ważnym dniu?

    Co do opisów, oczywiście jak zawsze bez zastrzeżeń. Cudowne. Tylko, jeszcze lepiej by było gdyby notki były częściej.

    Pozdrawiam :*
    Zuua.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetna notka, szkoda, że tak późno. :D
    Na blogu http://elemendid.blog.onet.pl/ pojawił się nowy rozdział. Zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. prosimy o nową notkę! :DD

    OdpowiedzUsuń