wtorek, 21 sierpnia 2012

51 .




CzeŚć ZiOmeCzki ! 


Tworzenie nowych notek, to dla mnie czysta przyjemność . Można powiedzieć że coś w stylu - hobby .

Ale, nie ukrywam, że bardziej cieszyłabym się gdybym wiedziała że ktoś to czyta, że ktoś z tego korzysta.. bo przecież dla Was to robię Kochani .


Dlatego, będę wdzięczna jeśli zostawcie po sobie jakiś ślad. Komentarz, reakcję - cokolwiek. Wam zajmie to chwilkę. A dla mnie to coś w stylu dopingu .


Liczę na Was ♥ .





Nareszcie dotykają mnie właściwe dłonie .



Przynajmniej na zewnątrz sprawiam wrażenie pozbieranej .



Mam ochotę być dziś marudna, wredna, kapryśna, nijaka . 


- Dzień dobry . - Udowodnij to .


Czasami patrzę na ludzi i dziwię się, że akurat taki plemnik musiał wygrać .


Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi, więc zawsze pamiętaj, że kiedy upadniesz, ja Cię podniosę . Jak tylko przestanę się śmiać .


Szczęście ma do mnie ogromny dystans .


Nie mam zielonego pojęcia, jak mogę połączyć równoległą miłość do kawy i spania .



Szkoda, że nareszcie już wychodzisz .


Nie wszyscy faceci mnie pożądają . Niektórzy są gejami .


Zaczynam tęsknić za marudzeniem o zbyt upalnym lecie .


Cześć chłopcze, czy Ty czasem nie chodzisz do Akademii Sztuk dla Pięknych ?


Jedynym chłopcem, za którym będę biegać, będzie mój synek bawiący się ze mną w berka .


Stop . Chwila . Pomału .


Mieć złamane serce i wierzyć w miłość, to tak jakbyś wyjebał się na betonie, a udawał, że to trawa .


Szczerzysz się do niej jak osioł do Shreka .



Bądź dla mnie kimś, kogo nigdy nie miałam .


Hmm.. co by tu jeszcze spierdolić ?


- jadłeś ? - jadłeś ? - czy Ty mnie przedrzeźniasz ? - czy Ty mnie przedrzeźniasz ? - kocham Cię . - tak, jadłem .


Czasami kłamię, kiedy pytasz, czy jest dobrze . 


Problem tkwi w tym, że pewni ludzie są niezastąpieni .


Na brzuchu, na boku . na plecach . sprawdzam, jak najwygodniej się tęskni . 


Z planów na przyszłość możesz mnie wykreślić . 


Chętnie zrobię przemeblowanie w sercu . 




Patrząc w Twoje oczy, widzę kogoś, z kim chciałabym spędzić życie .  


' BO NIE ' jest argumentem ludzi, którzy nie mają argumentów .


Jednak nie ma to jak ostre picie . uchlanie się tak, że traci sie kontrole nad swoim zachowaniem . żadnych wątpliwości, pohamowań . 


- Pijemy ? - A co, urodziny masz ? - Nie, wódkę .


Dziewczyno, jesteś jak poniedziałek, nikt Cię nie lubi .


Kobiety od razu wiedzą, czy chcą zerżnąć, zabić, czy wyjść za mąż za faceta .


Wstaję z łóżka i już wiem, że popełniam błąd .


- Która godzina ? - Rano była siódma . Policz sobie .



Niedo bórse ksupow odujetr udnościzczy taniem . ( nie rozumiesz ? czytaj sylabami )


Świata poza Tobą nie widzę, więc weź się przesuń .


- Jakich lubisz mężczyzn ? - Stuprocentowych .


to tyle . podobało się ? ♥

7 komentarzy:

  1. roz*ebałaś system, mega jest! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tu zaglądam regularnie ;) kocha twoje notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. czytam Twoje wpisy, zawsze. i to po kilka razy. :D :*

    Zuua.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre opisy idealnie pasują do mojej sytuacji. Genialnie czyta się Twojego bloga. Oczywiście czytam za każdym razem, gdy pojawi się nowa notka. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze jest wejść na Twojego bloga i zobaczyć nowy wpis :) dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog , good luck .;*

    OdpowiedzUsuń