piątek, 7 września 2012

52 .



Chciałabym choć raz, ogarnąć swoje serce.
Powiem jedno.. Serce, zaskakujesz!


7 days . i wchodzimy w dorosłość ! 






W przeciwieństwie do Ciebie, ja i mój mózg efektywnie współpracujemy.




- Pierwsza zasada brzmi: nie przywiązuj się. - A kolejne ? - O nich porozmawiamy, jak uda Ci się nie złamać pierwszej.





Wiesz, kiedy rozum i serce potrafią się dogadać ? W reklamie.




Przysięgam uroczyście, że knuję coś niedobrego.




Chodź chodź, przećwiczymy całowanie.




Jak masz fiuta w ryju też tak pyskujesz?




Jak byłam w twoim wieku to grałam w gumę na boisku . Ty skaczesz na gumę, co weekend w innym łóżku.




Gdzie tak kopytkujesz przepiękna gazelo?




- Zmieniam dziewczyny jak skarpetki. - No własnie czuje.




Kurwiczka mnie bierze, gdy słyszę jak niektóre osóbki zmiękczają prawie wszyściutkie możliwe wyraziki w zdankach!




Jeśli ktoś nienawidzi Cię bez powodu, to daj skurwysynowi powód.




- Zatańczysz? - Chetnie, ale nie z Toba.




Twoje zdanie jebie mnie tak bardzo, że zaraz dojdę.




Właśnie poznałam wspaniałego mężczyznę. Jest postacią fikcyjną, ale nikt nie jest doskonały.




Jestem miła. Dopóki nie dasz mi powodu, żebym przestała.




Irytujesz mnie jak kamień w bucie.




Mój mózg godzinę temu poszedł spać . Reszta mnie jeszcze nie wpadła na ten pomysł.






Kreatywne unikanie robienia czegokolwiek.




Mogłabym wiele, tylko mi się kurwa nie chce.




Niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny. Potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.




Dziś to facebook jest naszym alfonsem.




Swoje fotki powinnaś dodawać odrazu na wiocha.pl ;D




To nie ubranie Cię pogrubiają.. to tłuszcz.

7 komentarzy:

  1. !!! <3 zajebistości

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko! kradnę. czas zmienić opis w końcu. :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne opisy :)

    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. wielbię ;D
    a piosenka świetna jest ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle doskonałe. :D Biorę. :**
    Nowy rozdział na http://elemendid.blog.onet.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  6. Eii , masz zajebiste opisy ♥ !
    Pożyczam kilka :* <3
    Zajebista jesteś <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne:*
    Pożyczę kilka na profil google :P
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń