wtorek, 3 lipca 2012

47 .



W A K A C J E ! 




Wakacje rozpoczęliśmy mega imprezką, ' Pomarańcza ' - piana party !
To chyba najlepszy typ imprezy, jaki mogli wymyślić ludzie . ^^
Oby więcej takich . ;*

Dzień później, ognisko nad Żywieckim

+ BaSen x33 .

Dziś rozkładamy namiot . ;>

***



Witaj w świecie, w którym problemy zwalczane są nałogami.




Facet to ma być połączenie romantyka i skurwiela, a nie jakaś tępa pizda.




Dziękuję, że mnie zauważyłeś.




Czasem lubi się kogoś za mocno i to się nazywa miłość.




Albo ja byłam tak naiwna, albo Ty byłeś tak przekonujący.




1:0 dla wspomnień. 




Chciałam dziś znacząco zmienić życie. Skończyło się na wybraniu nowej tapety na pulpit.




Po co się kłócić, skoro można się CAŁOWAĆ ?




Nie płacz nad czymś, co nie płacze nad Tobą.




Przez moją szczerość wiele osób mnie skreśla.




Nie trzeba być idealnym, żeby idealnie do kogoś pasować.




Zacznijmy od tego, że Cię kocham, zakończmy na tym, że nie przestanę.




Jeżeli do tego czasu z Ciebie nie zrezygnowałam, to już nie zrezygnuje.




Te zielone oczy złamią Ci serce.





Nie boisz się spróbować jeszcze raz - boisz się cierpieć z tego samego powodu.




Przytłacza mnie życie od poniedziałku do piątku.




Kobiety inteligentne uczą się chamstwa, ułatwiającego życie.





KOPIUJESZ - DAJESZ KOMENTARZ ! ♥

Dla Was to chwilka, dla mnie powód do uśmiechu .
Nie mając konta Google, również możecie dodawać komentarze - opcją 
' Anonimowy '.

11 komentarzy:

  1. najcudowniejsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukradłam kilka, dodaje komaa. :D
    Mam nadzieję że uśmiech się pojawi. :*

    Zuua.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie tuu ,
    będe wpadać codziennie .
    zyskałaś stałą czytelniczke ,
    pozdro - chaciepoebalo ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle fajnych opisów, że nie wiem który pierwsze ustawić na opis :DD

    Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne opisy :) i fajne teksty

    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog :]
    Najlepszy pod słońcem !
    Czekam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nareszcie znalazłam fajny blog z fajnymi opisami ! <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń