wtorek, 13 grudnia 2011

28 .

Witoojciee ! ;D
wiem, znów długa nieobecność. 
ale jestem, z kolejną dawką opisów. <3

two months  ♥
jest dobrze, jeeest.
 

Mikołaju , dawaj większe cycki pod choinke .
 jeśli jest ciężko to znaczy że idziesz w dobrą stronę.
nie chciałbyś wiedzieć co robiłam zanim Cię poznałam.
moja edukacja przed kartkówką ma 3 etapy : 1. Pouczę się wieczorem . 2. wstanę wcześniej to się pouczę . 3. jebać . jakoś będzie
bądź moim Świętym Mikołajem i obdaruj mnie mnóstwem miłości.


  niektórzy po prostu nie są warci, żeby zdjąć dla nich słuchawki.
spróbuj choć raz wyolbrzymić szczęście, a nie problem.
odchodząc byłam pewna, że nie zostawisz tak tego, będziesz walczył. nie walczyłeś.
był. jakiś czas. później mu się odwidziało.
- spotkamy się w realu ? - nie ma u mnie reala , ale możemy w tesco.
wybierz tą najlepszą, nie pierwszą lepszą, nie tą, którą wszyscy pieprzą.


ironia, gdy płacząc przez niego chcę się wtulić w jego ramiona .
nie brakuje mi ciebie , brakuje mi osoby , którą myślałam , że byłeś .
Moje imie podoba mi się tylko wtedy kiedy on je wymawia .
chuj że jara i pije, ważne że kocha.
urocze, mogę już rzygać?
    chciałabym Ci tylko powiedzieć , że się starałam .


żaden melanż nie ma prawa odbyć się beze mnie.
Ty zawsze będziesz w moim życiu, nawet gdy ja nie będę w Twoim.
On ma już swoje szczęście, ja jestem tylko wygasłym uczuciem.
i wyobraź sobie, że co drugie bicie mojego serca, należy do Ciebie.
byłeś, a tego się nie zapomina.
ogłaszam wszem i wobec . Karpiu - Twoje dni są policzone
ewidentnie kusisz mnie wzrokiem !


jesteś silny, a ja chcę być Twoją pierwszą słabością.
jak kobieta się uprze, to nawet diabła przegada.
i tak mnie lubisz! jeszcze nie kochasz, ale i do tego dojdziemy.
przyjaciele ? byli. szkoda, że tylko wtedy, gdy czegoś potrzebowali. z wrogami jest inaczej - są i będą zawsze, bez względu na wszystko, tyle że nie możesz na nich polegać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz