poniedziałek, 26 grudnia 2011

31 .


Witam,

ja już wiem czego chcę, a Ty ?

życie jest zbyt krótkie, żeby się zastanawiać.

trzeba działać, bo inaczej może być już za późno.

ja już wybrałam, ale ' co ma być to będzie '. ♥



- Co najwyżej to możesz mi obciągnąć , Mała . - Sorry , ale mama uczyła mnie , że mam nie wkładać do buzi małych rzeczy .

jak masz mnie już kurwa rzucić, to nie dla tej kurwy, kurwa.

i chociaż płynęłabym najgorszym ściekiem - Ty mnie nie osądzaj Bóg zrobi to lepiej.

było ' forever ' , ale musiało się wpierdolić ' the end ' .

miała do niego cholerną słabość, mimo że nigdy nie była w nim zakochana.

obcy język w jamie ustnej, nie zawsze oznacza związek.


nie przyszło Ci nigdy do głowy, że z kobietami jest jak z łyżeczkami? plastikowa, płaska i pusta w środku, nadaje się tylko do lodów.

MAŁA INFORMACJA DLA FACETÓW, KTÓRZY BĘDĄ TO CZYTAĆ : KOBIETA TO NIE TYLKO DUPA I CYCKI.!

Ty masz ją, ja mam jego, a obydwoje chcielibyśmy mieć siebie.

nie znam ludzi idealnych, znam tylko takich, którzy się za idealnych uważają.

są grzechy, które popełniam z uśmiechem na twarzy.

cholernie się boję , że znowu go stracę .

musisz pokazać, co to bezwzględność

to nienaturalne - milczeć, gdy zależy aż tak. 


tylko zepchnąć Cię z jakiegoś dziesięciopiętrowego wieżowca i patrzeć jak kurwa lecisz w dół.

SZLACHTA ŚPI DO 12 !

nie całuj , gdy nie kochasz . niemów kocham , kiedy kłamiesz . gdy odejdziesz ten ktoś szlocha i nawet nie wiesz jak mu serce łamiesz .

prosząc o szczerość zazwyczaj wyobrażamy sobie ją całkiem inaczej.

a jak mnie zranisz, to będzie mi smutno, a jak będzie mi smutno, to będę zła, a jak będę zła, to rozpierdolę Ci łeb. proste, nie?

pełno jest tylko Twojej nieobecności.

dobrze mówi , polać mu .

wybacz, ale nie poczekam, aż znów zawiedziesz. szkoda mojego czasu.

szkoda, że nie mogę Cię zapomnieć, tak jak wszystkich wzorów matematycznych sekundę przed sprawdzianem, których uczyłam się przez cały tydzień.

tylko leszcz podnosi rękę na kobietę.


fakt,że mogliśmy zrobić zbyt wiele sprawiał, że wszystko wydawało się jeszcze bardziej podniecające i niezwykłe.

nie odnosisz czasem wrażenia, że jesteś chujem?

w sumie to wiele laluń wielbi pezeta, ale jakbym rzuciła : uwielbiam Pawła Kaplińskiego, połowa z nich stwierdziłaby, że nie zna gościa, pozdro.

chłopcze nie sądzisz, że nagłe zerwanie kontaktów jest nieco dziecinne?

podczas czasu przeznaczonego na czytanie lektury doszłam do wniosku, że mam fajny sufit. tak mój sufit jest bardzo fajny.

przecież widzisz po oczach, że sobie nie radzę.

Kochanie , jesteś tak sztuczna , że aż Barbie jest zazdrosna.

gdy zniesiesz najgorszy cios wszystkie inne wydają się po prostu błahe.

nie patrz na ludzi, bo to pieprzona widownia.

NIE MA CIĘ . Napisałam te trzy słowa chyba już wszędzie. ciągle nie potrafię sobie tego uświadomić.

zdaję sobie sprawę z tego, że to co było między nami, było złożone bardziej niż origami.

obudźcie mnie kiedy przestanę go kochać.


OCENIAMY ! ;-)

1 komentarz: