sobota, 17 grudnia 2011

29 .

' dziś krótko.

z weną - było ciężko.
ale musiałam się czymś zająć, bo szło zwariować.

hyy, zachciało nam się remontu.
kilka dni ciężkiej pracy i wielkiego syfu, a dziś big sprzątanie - padam.
powiedźmy że na dzień dzisiejszy - koniec. wznawiamy akcje po świętach :D 

oczywiście, teraz siedzę i zamulam przy smutnych nutach. - życie.

Tomuś.


w nim znajduję wszystko, czego Tobie brakowało.
kłótnia - jedyna szczera rozmowa.
śnił mi się dzisiaj. zresztą.. robi to co noc.
chcę byś wiedział, że w moim życiu grasz główną rolę.
ten człowiek był, jest i będzie, dla mnie bardzo ważny.
szłam ulicą , muzyka na fula, łzy w oczach .. tak codziennie wychodzę na dwór , od kiedy ciebie zabrakło.
a w CV napisze 'cholernie obojętna na wszystko perfekcjonistka'
przeciętna osoba mówi 4 kłamstwa dziennie, 1460 rocznie i 88000 do skończenia 6 roku życia. A najczęstszym kłamstwem jest 'Nic mi nie jest'.
możesz być dużą częścią czyjegoś życia i nawet o tym nie wiedzieć.
albo jest zbyt wrażliwa, albo ludzie tak mocno krzywdzą.
niczego mi nie obiecywał . ale wydawało mi się, że słowa ' kocham cię ', do czegoś zobowiązują .
pytasz co u mnie . ? trochę się pozmieniało . swoje rozjebane życie powoli układam w całość .
takich oczu się nie zapomina.




wczoraj mnie kochałeś, dziś mnie znienawidzisz.
pierwszy raz nie mam sił by iść dalej .
a to co dzisiaj nas przerasta, już jutro będzie niczym.
mokre rzęsy, łamiący się głos, zapuchnięte oczy, policzki mokre od łez. Ona tęskni. Cholernie za nim tęskni.
codziennie w innym stanie ją spotykasz, lecz czujesz tylko dumę, gdy ktoś o nią cię zapyta .
jestem tu po to by narzekać, a ty, by mnie pocieszać. ogarnij.
i lubię sobie wmawiać, że wszystko jest w porządku, że ja przecież wcale Cię nie kocham
Jeżeli już zechcesz mnie rzucić - rzuć mnie na łóżko .
smutne piosenki przypominają to co stracone.
gdybyś zobaczył szczęście , jakie dzięki Tobie miała , nie odważyłbyś się jej tego odebrać .
On kochał piwo, ona raczej wódkę. Przejmował się chwilą, ona raczej jutrem.
nie ćpam już dla przyjemności, ćpam, żeby nie czuć
sąd rejonowy po rozpoznaniu sprawy X uznaje go winnego za rozkochanie pokrzywdzonej i skazuje go na dożywotnie oddanie serca w jej ręce oraz odwzajemnienie jej uczuć.
i mieć Cię na dzień dobry i na dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz