wtorek, 14 lutego 2012

34 .



Cześć ludzie, wróciłam.

miesiąc w Szczyrku był cudowny.
poznałam wielu wspaniałych ludzi, do których nieziemsko się przywiązałam i za którymi teraz tak tęsknie.
przeżyłam z Nimi, wiele chwil tych dobrych i tych złych, o których chyba nigdy nie zapomnę.

ahh, a ile wódy się tam przelało, to łoo Cię ch.j .
nie można zapomnieć też o Naszym jakże cudownym clubie - ' Żylicy ' i o ludziach których w nim poznaliśmy.

podczas pobytu w Orlim, odbywał się koncert zespołu Blue Cafe
jak uda mi się, to wrzucę tu nasze zdjęcie z tym zespołem. mamy też autografy. ale nic nie zastąpi rozmowy z Nami, a szczególnie z Ciasteczkiem. ;*

nie będę opowiadać szczegółów, bo to nie miejsce i czas na takie rzeczy, po drugie długo by zeszło.
my po prostu cały czas pracowaliśmy na zajebiste wspomnienia i muszę przyznać, udało nam się to w 1oo %'ach. 


Dorian, Artuś, Stachu i Mateusz, pamiętamy !


Nutka od Arturka, ulubiona 






on dał sobie z tym spokój, może ja też powinnam?

mógłbyś nauczyć mnie szybkiego zapominania i usuwania ludzi ze swojego życia, bo jesteś w tym mistrzem.

podobno ludzie, którzy mają łaskotki, są dobrymi kochankami. z moją ilością miejsc, gdzie je mam, to chyba muszę być zajebistą kochanką .

to znowu wróciło, ale przyjebało mi w mordę dużo mocniej niż zazwyczaj .

gdybym tylko była w stanie tobie wybaczyć wszystkie błędy, to wszystko nie wyglądałoby tak jak teraz .

nie chcę witać dnia, który wieczorem znowu przeklnę .

najgorsze jest zobaczyć obojętność w oczach, które kochasz .

nie potrafię rozmawiać z Tobą twarzą w twarz, więc mów do ręki, chuju.

sezon na wielkich fanów Whitney Houston uważam za otwarty.

i te krótkie momenty, kiedy czułam, że ty czujesz tak samo.

możesz do mnie napisać coś miłego, nie obrażę się.

najgłupszą rzeczą jaką można zrobić, to nie zrobić w życiu nic głupiego .

fajnie jest wzbudzać w kimś emocje, niekoniecznie te najgorsze .


niepotrzebnie wtedy na siebie spojrzeliśmy .

nie ogarniam tego jak na mnie działasz.

a jeżeli w lato powiem,że : ' chcę zimę ', 'jest mi za gorąco ', ' nudzi mi się w domu ' to sama sobie przyjebie .

' zabiłem Cię w sercu, ale olałem żałobę. '

- nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. - to jest piwo debilu.

KIEDYŚ się wszystko ułoży. taa, dwa metry pod ziemią .

zamykam oczy i zastanawiam się czy mam po co rano wstać .

                fajnie, też potrafię olewać .
ochota na szybki rozbieg i uderzenie łbem o ścianę .

dziwka, cipa, idiotka, głupia, szmata. Zadziwiające ile mamy w języku polskim synonimów do ' nie chciała mnie '.

nie powiem Ci ' Dobranoc ' , nie napiszę ' miłych snów ' . życzę Ci bezsennej nocy , żebyś miał czas o mnie myśleć .

mężczyźni z uczuciami to jak kobiety z odchudzaniem. - wiecznie od jutra.

nie gryzę. jeśli nawet, to obiecuję, że będzie Ci się podobać.

WYRWAĆ to możesz mój drogi marchewkę z grządki, a nie dziewczynę.

chyba nie ma nic gorszego, niż bycie samotnym we dwoje.

- Wyglądasz dzisiaj pięknie. - A niby wczoraj wyglądałam brzydko ?



wejść na szczyt i pozdrowić środkowym palcem tych cwaniaków na dole.

będę ci się plątać w Twoich myślach aż oszalejesz na moim punkcie.

uczuć się nie wybiera.

po co zbędne czułości, jak można się jebać?

pierwszą moją myślą było: ' kurwa,jak im to zepsuć ', kolejne dały mi do zrozumienia, że najzwyczajniej w świecie jesteś szczęśliwy i nie mam prawa tego spierdolić. 

podstawówka okej, grzeczna dziewczynka, zero picia, czasem zdarzyło się przeklnąć. Zaczęło się gimnazjum, złe towarzystwo, picie do utraty przytomności, odpierdalanie, przecinkiem było kurwa. zajebista różnica.

uśmiechaj się , bo kurewsko cudownie wtedy wyglądasz . ♥ 

- Do you love me ? - No , I prefer vodka . 

poczebuje Cie kochanie obok , weź teleportuj.

kocham Cie nie tylko w nocy

zfrajerzony frajerski frajer z Ciebie , frajerze !

nie ma drugich takich dłoni, które wolałabym trzymać. poza Twoimi.

dziś już naprawdę nie wyobrażam sobie siebie bez Ciebie.

zjawił się jak huragan i porwał mnie, jak suchy liść .

nie kilometry dzielą ludzi, lecz obojętność.

oczy tego pana. pamiętam .brązowe były.

bardzo często wkurwia mnie po prostu kolejny dzień.


twoje oczy opowiadają historie twojego bólu.

za dużo wspólnego, żeby nagle żyć osobno.

w oczach ludzi nie ma usprawiedliwień, jest komentarz.

inni kochają nas za coś, czego sami nie widzimy.

moje oczy czasami płaczą, kiedy głowa sobie przypomina.

lubiłam z Tobą rozmawiać. kochałam mówić o niczym, i być w pełni rozumiana. wielbiłam dziwne tematy, których sami nie rozumieliśmy. przyzwyczaiłam się do dziwnych smsów, które zawierały jeden wyraz - wzięty nie wiadomo skąd - a wyjaśniający Nasze myśli. lubiłam mówić, z Tobą.


zobaczysz kurwa , zobaczysz kiedys oszalejesz na mój widok .


2 komentarze:

  1. nareszcie wróciłaś Beata i nareszcie nowa notka :) zaraz biorę się za czytanie :* pozdro =)

    OdpowiedzUsuń
  2. pożyczam kilka opisów:*
    + super notka, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń