środa, 24 października 2012

54 .




CZEŚĆ SŁONECZKA ! ;*

UDAŁO MI SIĘ ZNALEŹĆ TROCHĘ CZASU I JAK WIDAĆ - NOTKA JEST.

CHYBA DOPADŁA MNIE JESIENNA MELANCHOLIA, CHCIAŁABYM ZASNĄĆ I JUŻ NIGDY SIĘ NIE OBUDZIĆ.








A gdybyś zatęsknił nie stchórz i napisz.






Skaż mnie na wieczne szczęście. Nie będę żądała adwokata. Nie zamierzam się bronić.







Ka­załam wyz­nać Ci miłość ocza­mi. Ty płakałeś.






Boimy się kochać. Boimy się momentu, gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo, jeden moment, jeden gest będzie mógł nas zniszczyć.






Pozwól mi zam­knąć oczy, na ty­le długo, byś bez zas­ta­nowienia wyszep­tał mi, że tęsknisz za ich błękitem.






Powinieneś powiesić się razem z praniem.






Nie znoszę jak ktoś mnie budzi z samego rana o piętnastej.







Przeliteruj B D J Q P - smacznego! hahahahaha . ;D






' Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym '.






Bądź dla mnie facetem, którego żaden inny nie zastąpi, a ja będę tą, która zastąpi Ci wszystkie inne.







Kiedyś odgadnę hasło do Twojego serca i zmienię je, abyś nie wpuścił do środka już żadnej innej.






Tu chłopaki nie płaczą, czasem za nich płacze wódka.






Przy herbacie ludzie się poznają. Przy winie kochają, zaś przy kawie rozstają. Uważaj co pijesz.






Jest chujowo, ale stabilnie .






I gdy jest już wreszcie przy tobie, chociaż jesteś zupełnie naga, chcesz - dla niego - rozebrać się jeszcze bardziej.






Nie życzę Ci źle, wiesz, bo to nieładnie. chciałabym tylko, żebyś nie dostał, tego czego najbardziej pragniesz .






Albowiem chciałabym Cię przytulić, ale nie chcę tęsknić później za tym uściskiem. Amen.





Nie boję się , ale mam złe przeczucia.






Poczułam na jego ustach błyszczyk, choć ja ust nie malowałam.






Jak to jest być singlem ? normalnie , tylko się trochę więcej pije i pali.






Nawet nie wiesz , jak nie wygodnie śpi się ze złamanym sercem .






Nie marnuj życia na danie komuś drugiej szansy, skoro jest osoba, która przez cały ten czas, nadal czeka na swoją pierwszą. 






Wolisz być z kimś, kogo kochasz, czy z kimś, kto kocha ciebie?


5 komentarzy:

  1. <3 boskoo ;D
    jeszcze niektóre zdjęcia idealne do pory rokuu ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje opisy zawsze spoko :D !
    Pożyczam ;* !
    Zapraszam do mnie : http://nie-ogarniam-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiście, o to właśnie chodzi. Lubię bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. :D Chcę cie poinformować, że za niedługo skasuję bloga Elemendid, ponieważ chce wprowadzić wiele zmian, bo wiele rozdziałów zapieprzyłam. Założę nowego bloga Elemendid, ale na blogspot, bo teraz po wprowadzonych zmianach na Onecie nie potrafię ogarnąć tego bloga, ani nie umiem się przyzwyczaić. Poinformuję cię, kiedy już założę nowego bloga i dodam rozdział pierwszy z wprowadzonymi zmianami.
    http://elemendid.blog.onet.pl/
    A tak przy okazji, to świetna notka. Bardzo mi się podoba. :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Jednak nie będę kasowała bloga Elemendid.Przyjaciółka pomogła mi go ogarnąć. Niedługo dodam NN. Informuj mnie o swoich nowych notkach na http://elemendid.blog.onet.pl/ . :D

    OdpowiedzUsuń