wtorek, 8 maja 2012

42 .

Cześć Słoneczka !

Nie jest dobrze. Jest fatalnie, beznadziejnie i pusto.
Zbyt trudno pisać mi o tym, co najbardziej mnie boli. Mam tylko nadzieję że Ona z tego wyjdzie. Że kiedyś wrócą wszystkie wspomnienia, że mnie pozna, że będzie patrzyć na mnie z taką czułością jak kiedyś. Że jeszcze będzie nam dane przeżyć razem wiele. Że jeszcze będzie dobrze. =(


+ zapraszam do komentowania, oceniania, głosowania, dodawania do obserwowanych i odwiedzania mojego blog'a. 






Doprowadziłeś mnie do stanu, w którym cholernie ciężko bez Ciebie jest mi funkcjonować.


Przy Tobie nawet moje serce wymięka.


Najebany człowiek, to szczęśliwy człowiek .





Nie cierpię patrzeć na jej łzy.



Był pierwszym, którego tak kochałam. Kolejni, to tylko zepsute uczucia a właściwie ich brak.



Kurwa, nienawidzę szpitali, czuć w nich zapach śmierci. zawsze mnie przerażały.



Wyglądasz jak miłość. spadam stąd .

Dopiero po rozstaniu , kobieta uświadamia sobie , jak wiele alkoholu może przyjąć jej organizm .


Muszę przyznać że mam poczucie humoru i bardzo lubię się śmiać. Zazwyczaj z innych. 






'Kochając innego' naprawdę uświadomiłem sobie jak bardzo kocham jego.


Bo kobiety mają taką konstrukcję, że jak coś się nie uda, to zabierają walizki i wychodzą. 


99,9 % powierzchni mojego serca należy do Niego.



Nie wiesz jakie to uczucie toczyć bitwę o przegrane sprawy.


I spierdoliło się jedno , a teraz pierdoli się reszta - norma.


Witaj w miejscu gdzie życie w szczęściu to przywilej.



Kotku mam tu jointa, czy mógłbyś podać mi ogień ? ♥

Często przeprasza, rzadko dziękuje, że jestem.

' Panie przodem ' - czyli : Daj mi przez chwilę popatrzeć na Twoją dupę . 








‎' Ty zostaw wszystko i przyjdź na dworzec,
Ale nie proś abym został, bo muszę odejść. '




3 komentarze:

  1. Jak zwykle mega zajebisty wpis :D :*
    częściej proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super, super ! Chcę więcej ! ;***

    Zuua.

    OdpowiedzUsuń
  3. miło tu masz.. wpadnę jeszcze. póki co pożyczam kilka opisów. :)

    OdpowiedzUsuń