poniedziałek, 5 marca 2012

38 .

Witam,

dziś krótko. postanowiłam w końcu dodać notkę.
tym bardziej że miałam trochę czasu no i weny.

U mnie trochę się skomplikowało.
a mianowicie, znów serce nie dogaduje się z rozumiem.

ale, nigdy nie czułam się bardziej wolna, niż teraz.


Jakby się tak dało, przytuliłabym Cię przez telefon.

Skoro 'wszyscy faceci są tacy sami,' więc dlaczego kochasz tego jednego, a nie tysiąca innych?

Każdy ma w sobie coś, co urzeka drugą osobę .

Kiedy ludzie mówią Ci, że się zmieniłeś to wynika to głównie z tego, że przestałeś zachowywać się tak, jak oni tego od Ciebie wymagają.

Maksimum tęsknoty.

Mam prawo Cię nie lubić i właśnie to prawo wykorzystuję.

I żyli długo i szczęśliwie , dopóki księżniczka z sąsiedniego królestwa nie założyła ładniejszej sukienki.

Może ułożymy sobie życie razem ? ♥


Walę to, że nie jestem najpiękniejsza, w końcu facet ma mnie kochać taką, jaka jestem. 


I ślubuję Ci zazdrość, wieczną.

Czasem trzeba usiąść i pogadać z sercem. Ot tak jak staremu kumplowi wytłumaczyć, że nie masz ochoty na piwo czy miłość.

Nie mówmy o problemach, załóżmy że ich nie ma.

Nie 'fochać się', tylko obrażać. nie 'mieć w dupie', tylko pierdolić to. nie 'lofciać', tylko kochać. nie 'ty', tylko 'inny'.

Ułożę własną litanię, będę się modliła o naszą miłość.

Ewidentnie stwierdzam, iż się zakochałam . bez pamięci .

Po pewnych słowach, przestaje się czekać. 

I udowodnij mi, że w tym całym syfie nie zostałam sama.

2 komentarze: